CREWRIDE
  Ridesharing to and from crew bases...
Username:  Password:  

Index  FAQ  Search  Memberlist  Usergroups  Profile  Log in to check your private messages  Register

UPS Geeft u de toekomst met betrekking tot Nike.
Jump to:  
Post new topic   Reply to topic    CREWRIDE Forum Index » PIT-PHL Rider
Author Message
songkyra

PostPosted: Wed May 11, 2016 11:24 pm    Post subject: UPS Geeft u de toekomst met betrekking tot Nike. Reply with quote

Toen de werkelijke UPS schild toch hadden een kleine bundel op de top en nike mens free run was zwaar in hun "Nike Air" schoeisel lijn met de tl-kleuren en luchtstroom bubble "vensters" in de hielen. Ik weet het gewoon omdat ik een paar in het zesde leerjaar had ... maar dit was niet het schoeisel ik echt wilde direct na "Back to the Aankomende: Part II" aangekomen in november 1989 en ik zag een reeks van zelf-vetersluiting hoog oppervlakken Michael L. Fox's voeten!

Om The Michael L. Fox Foundation te helpen met betrekking tot de Parkinson's Research, nike air max 90 vrouwen en Universal Galleries samen en creëerde 1, 500 exemplaren van de futuristische, inwendig verlichte sneaker en geveild ze naar financiering van onderzoek te helpen bij de ziekte van Parkinson. U kunt het hebben gezien in het nieuws geweest, waarschijnlijk de Nike commerciële samen met Doc Brown zichzelf!

Heb ik een set van deze schoenen? Mocht ik willen. Maar ik heb een DeLorean dus als ik moet, zal ik gewoon tijd bezoek 2015 en ontvang een paar. Misschien op datzelfde moment zal er een remedie voor de ziekte van Parkinson zijn. En misschien goedkope nike hardloopschoenen zal opnieuw uitgebracht hun eigen vroege jaren '80 Bruins ook.
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    CREWRIDE Forum Index » PIT-PHL Rider All times are GMT - 4 Hours

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

phpBB skin developed by: John Olson